יום שני, 6 ביולי 2015

ניתוח הגדלת חזה

מה לעשות לפני ניתוח הגדלת חזה?

אם החלטת שאת רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה –קודם כל נאחל לך המון בהצלחה ונגיד, שאם את מאמינה שזה יעשה לך טוב – טוב שאת עושה את זה, ואפילו טוב מאוד. על מנת שתגיעי מוכנה לניתוח, כדאי שתדעי בדיוק מהו התהליך שאת עומדת לעבור, ואנחנו מאמינים שזה יהפוך את התהליך גם להרבה יותר קל.

אז הנה כל מה שכדאי לדעת ולעשות לפני ניתוח הגדלת חזה:

  • בחירת הרופא המנתחיש הרבה מאוד רופאים שמבצעים ניתוחי הגדלת חזה, וכדאי לבצע סקר שוק קצר ולמצוא את הרופא המקצועי ביותר שלוקח  מחירים הוגנים. הבחירה עצמה כדאי שתיעשה על פי מקצועיותו של המנתח ועל פי הכימיה שנוצרת איתו, שלפעמים חשובה לא פחות.
  • ייעוץ ראשונילאחר שתבחרי את הרופא שיבצע את הניתוח, תוזמני למרפאה לקבלת ייעוץ ראשוני. במהלך הפגישה יסביר לך הרופא באופן מפורט על   ההליך שאת עומדת לעבור, ועל האפשרויות השונות לביצוע החתך שדרכו משתילים את שתל הסיליקון. הרופא יבצע גם בדיקה גופנית כדי לבדוק את מצבך הכללי וכדי לבדוק אם כדאי יהיה לבצע גם הרמת חזה, בנוסף להגדלה. 
  • בדיקות הכנה – לפני ניתוח הגדלת חזה תצטרכי לבצע מספר בדיקות, ביניהן בדיקות דם ובדיקה של כירורג שד, ולפעמים גם בדיקת א.ק.ג, בדיקה קרדיולוגית וממוגרפיה.

לאחר שתקבלי את כל תוצאות הבדיקות ויוחלט שאת במצב שמאפשר את ביצוע הניתוח, תקבעי ביחד עם הרופא המנתח את התאריך המתאים לביצוע הניתוח.

ביום הניתוח עצמו יצלם המנתח את אזור השדיים כדי להראות לך את ההבדלים של לפני ואחרי, ויסמן על גופך בטוש את מקום החתך המתוכנן.

הניתוח עצמו יימשך בין 40 דקות לשעה וחצי, ובסיומו, לאחר ההתאוששות, תצולמי לתמונת "אחרי". לאחר הניתוח אזור החזה ייחבש בתחבושת לחץ או ייתמך בחזיית לחץ שתתבקשי ללבוש – על מנת לסייע בקיבוע השתל.


לסיכום

לפני ניתוח הגדלת חזה יש לבצע מספר הכנות כמפורט לעיל, ולהתכונן גם לכמה ימים לא נוחים שצפויים אחרי. למרות זאת, אם את שלמה עם התהליך ויודעת שזה מה שאת רוצה כדי לשפר את הרגשתך האישית – אין בכלל ספק שזה שווה את הכול. בהצלחה!  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה